رژیم لاغری چربی سوزی

سایت لاغری و تناسب اندام دکتر لیمو | Dr Limoo : رژیم لاغری چربی سوزی : رژیم لاغری : شما هر روزه سخت تمرین می‌کنید، وزنه‌های سنگین را جابجا می‌کنید و تمرینات سخت هوازی انجام می‌دهید.گرچه همه این موارد برای رسیدن به موفقیت الزامی می‌باشد اما برای رسیدن به آن چربی‌ سوزی مد نظر کافی‌ نمی‌باشد.برای دستیابی به بدنی تفکیک شده و با درصد چربی‌ پایین شما باید از یک رژیم لاغری چربی‌ سوزی کارامد نیز استفاده کنید.برای مثال اگر شما در روز یک ساعت در باشگاه تمرینات سخت خود را انجام می‌دهید اما همچنان ۲۳ ساعت دیگر در طول شبانه‌ روز وجود دارد که با کمی‌ اشتباه ممکن است همه تلاش‌های شما در باشگاه از بین برود.به طور مثال مسائلی‌ نظیر خوردن یک پاکت چیپس یا خوردن نوشابه همراه یک دوست میتواند شما را از اهداف چربی‌ سوزی خود کاملا دور کند.هنگامی که بحث چربی‌ سوزی مطرح میشود رژیم غذایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار میشود.رژیم شما پایه و اساس تشکیل بدنی فوق‌العاده می‌باشد.

جیم جاگ مشاور تغذیه بدن سازی میگوید که تغذیه است که تعیین میکند آیا شما به موفقیت خواهید رسید یا شکست خواهید خورد به همین سادگی. او میگوید تغذیه ۶۵% آن چیزی است که شما برای رسیدن به بدنی تفکیک شده نیاز دارید. البته جیم چون در طول سالیان زیاد به شاگردان بی شماری کمک کرده است تا به بهترین بدن خود برسند پس او بهتر از هر کسی از اهمیت تغذیه با خبر میباشد.

در این مقاله یک برنامه ۲۸ روزه برای رسیدن به بدنی تفکیک شده برای شما آماده کرده ایم. این برنامه رژیم غذایی با مشورت های جیم طراحی شده است تا افرادی غیر حرفه ای نظیر شما که خواستار رسیدن به بدنی کاملا تفکیک شده هستند نیز بتوانند از آن کاملا استفاده کنند و در کمترین زمان به بهترین نتیجه دست یابند. البته در این یک ماه باید کاملا پایبند به برنامه باشید و کوچکترین اشتباهی نکنید.

اصول برنامه غذایی چربی سوز

ثبات قدم, ثبات قدم و ثبات قدم! این باید در ۲۸ روز آینده شعار و سرلوحه کار شما باشد. شما نمیتونید خارج از دستورات برنامه چیز دیگری را مصرف کنید و تغذیه شما باید کاملا پاک و سالم باشد. این برنامه طوری طراحی شده است که کاملا سرشار از مواد غذایی تازه و سالم میباشد و تا جای امکان سعی شده از مواد غذایی فرآوری شده استفاده نشود. در زیر ۳ اصل این رژیم غذایی برای چربی سوزی موفق را بیان میکنیم :

۱) روز‌انه به ازای هر پوند از وزن بدن باید یک گرم پروتین مصرف کنید. اگر در یک رژیم با کالری محدود میزان دریافت پروتین شما نیز بسیار کم باشد آنوقت به میزان زیادی عضله نیز از دست خواهید داد. در دوره رژیم خود دریافت مقادیر بالای پروتیین به شما کمک میکند تا بافت های ماهیچه ای خود را بتوانید حفظ کنید. از منابع غذایی پروتینی با کیفیت نظیر سفیده تخم مرغ, مرغ, گوشت قرمز بدون چربی و مکمل های پروتینی استفاده کنید. برنامه پیش رو که در ادامه ذکر خواهد شد در هر روز شامل دریافت حدودا ۲۲۰-۲۵۰ گرم پروتیین در روز میشود که برای یک مرد با وزن ۲۰۰-۲۵۰پوند مناسب میباشد. اگر وزن شما بیشتر از این میزان میباشد میتوانید میزان پروتیین مصرفی خود را افزایش دهید. برای دریافت مقادیر اضافه پروتین تهیه یک نوشیدنی با پودر های پروتینی بهترین گزینه آسان و سریع میباشد.

۲) در هنگام انجام یک رژیم چربی سوزی کربوهیدرات مصرفی شما باید چیزی بین کم تا متوسط حفظ شود. در روز های با کربوهیدرات مصرفی پایین این میزان به ۱۰۰ گرم خواهد رسید. در روزهای متوسط این میزان به ۱۵۰ گرم افزایش خواهد یافت. در این برنامه روزهای با کربوهیدرات پایین و متوسط به طور چرخشی استفاده خواهد شد تا سطح انرژی بدن بالا حفظ شود. از منابع کربوهیدرات با کیفیت بالا و سرشار از فیبر میتوان از جو دو سر, سیب زمینی, برنج و نان سبوس دار نام برد.

۳) حدود ۳٫ ۵ لیتر در روز آب بنوشید. این میزان کاملا به بدن شما آبرسنی میکند و سلامت شما را حفظ میکند. در طول انجام رجیم آب باید اولین نوشیدنی شما باشد. گرچه برخی از افراد از نوشابه های رجیمی و کم کربهیدرت و. . . استفاده میکنند اما باز هم آب اهترین گزینه شما میباشد.

چگونه انگیزه در لاغری خود را حفظ کنیم

عادات غذایی ناصحیح و هوس خوردن غذاهای ناسالم در طول انجام یک رژیم چربی سوز همیشه برای ما بسیار مشکل ساز هستند. اول از همه بیایید با این عادات مقابله کنیم. در حدود یک یا دو هفته طول خواهد کشید که شما به رژیم غذایی جدید خود عادت کنید. دسترسی و مصرف غذاهای آمده و فست فود ها بسیار آسان میباشد و شما در هر گوشه از شهر خود میتوانید به یک اغذیه فروشی دسترسی داشته باشید اما نکته مهم پرورش دادن یک عادت غذایی صحیح درون خود میباشد به طوری که توانایی این را کسب کنیم که خود وعده های غذایی خود را آماده کرده و با خود بیرون ببریم. اولین هفته بسیار سخت میباشد زیرا شما باید کم کم از عادت های خود دست بکشید.

برای حفظ انگیزه و مقابله با وسوسه ها در اینجا دو راهکار را مطرح میکنیم. اول اینکه در برنامه غذایی خود یک وعده تقلبی هر هفت روز یک بار مصرف کنید. جک در این باره میگوید که بسیاری از شاگردان من در آخر هفته وعده تقلبی خود را مصرف میکنند و اینگونه آنها انگیزه پیدا میکنند تا یک هفته دیگر برای آن به انتظار بنشینند. او ادامه میدهد که اگر در طول هفته احساس شکست کردید به وعده تقلبی خود فکر کنید و با خود بگویید که در این وعده من میتوانم هر آنچه را دوست دارم مصرف کنم. البته لازم به ذکر است که این تنها یک وعده غذایی تقلبی میباشد و شما در کل طول روز اجازه ندارید این کار را انجام دهید. بعد از مصرف این وعده همه چیز باید سر جای خود قرار بگیرد.

دوم اینکه برای حفظ انگیزه از خود عکس تهیه کنید. بسیاری از افرادی که قصد چربی سوزی دارند معمولا این کار را به یک دلیلی انجام میدهند. بعضی ها برای ازدواج یا مهمانی مهمی خود را آماده میکنند, برخی ها قصد شرکت در مسابقات را دارند و. . . جک در اینباره میگوید من همیشه از شاگردان خود در ابتدا از همه زوایا عکس تهیه میکنم و برای آنها میفرستم و به آنها میگویم که به دقت به عکس های خود نگاه کنند و تصور کنند که در چند هفته آینده بدن آنها چه شکلی خواهد بود.

هنگامی که هوس خوردن چیز های شیرین و تنقلات میکنید شکلات های پروتینی و نوشیدنی های پروتینی میتواند نیاز شما را برآورده سازد. جک در اینباره توصیه میکند که پودر پروتینی خود را همراه یخ فراوان میکس کنید. به این صورت نوشیدنی حاصل مزه بسیار مشابهی به میلک شیک خواهد داد. همچنین یک یا دو بار در هفته میتوانید از شکلات های پروتینی کم شکر استفاده کنید.

 

برای لاغری و تناسب اندام چه انتظاری از خود داشته باشیم ؟

برخی از مردان میتوانند تا ۵ پوند در هفته وزن کم کنند در صورتی که کاملا به برنامه پایبند باشند. اما توصیه میشود روی کاهش وزن ۲-۳ پوند در هفته تمرکز کنید. گرچه این مقدار کم به نظر میرسد اما کاهش وزن به این طریق باعث پایداری آن میشود و احتمال بازگشت وزن بسیار کاهش میابد. در هر هفته تنها یک بار بدون لباس خود را وزن کنید. ترجیحا از یک ترازوی ثابت استفاده کنید.

اگر بعد یک هفته هیچگونه وزنی کم نکردید زمان آن رسیده است که مشکل را ردیابی کنید. اولین راه حل این است که همچنان که تمرینات با وزنه خود را انجام میدهید تمرینات هوازی خود را کمی افزایش دهید. توصیه میشود در جلسات هوازی خود ۴۵دقیقه اول صبح با شکم خالی این کار را انجام دهید. سپس یک ۳۰ دقیقه دیگر نیز در بعد از ظهر تمرینات هوازی خود را انجام دهید.

اگر این کار باعث کاهش وزن شما نشد دومین راه حال کاهش مقدار کمی از کربوهیدرات ها میباشد. در روز های با کربوهیدرات پایین به جای ۱۰۰ گرم ۶۰-۸۰ گرم مصرف کنید. برای ۲ روز این میزان کربوهیدرات پایین را مصرف کنید و سپس یک روز با کربوهیدرات بیشتر (۱۵۰ گرم) را مصرف کنید.

به برنامه غذایی خود همانند یک لنگر نگاه کنید که لازمه حفظ و نگهداری دیگر تلاش های شما میباشد. تغذیه صحیح باعث کاهش چربی, افزایش انرژی بدن و رسیدن به ظاهری زیبا میشود. از برنامه ای که در ادامه بیان میشود به طور کامل و با ایمان پیروی کنید تا به بدنی که همیشه آرزویش را داشتید برسید.

۳ ماده غذایی پر کاربرد در این برنامه :

و در ادامه رژیم لاغری جهت چربی سوزی :

 

برای مشاهده کامل این قسمت به اپلیکیشن لاغری و تناسب اندام دکتر لیمو | Dr Limoo به قسمت رژیم های لاغری مراجعه کنید .



همچنین ببینید

رژیم لاغری شوک

سایت لاغری و تناسب اندام دکتر لیمو | Dr Limoo :  رژيم لاغری شوک : رژیم …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هشت =

.:. جهت دانلود اپلیکیشن لاغری دکتر لیمو ،، اینجا کلیک کنید .:.

دکتر لیمو

Dr Limoo

Doctor Limoo

سایت لاغری

لاغری

رژیم

اپلیکیشن لاغری

کالری شماری

ورزش های لاغری

لیمو

برنامه لاغری

لاغری و تناسب اندام

روش لاغری

دکتر لیمو

Dr Limoo

Doctor Limoo

لیمو

اپلیکیشن لیمو

گوگل یاهو بینگ جستجوگر لاغری رژیم اپلیکیشن لاغری کالری شماری ورزش های لاغری برنامه غذایی برنامه لاغری دکتر لیمو | Dr Limoo لاغری شکم و پهلو لاغری سریع با ورزش لاغری سریع در یک هفته لاغری سریع در 3 روز برای لاغری شکم چه بخوریم دکتر لیمو اختراع گروه تلگرام ذهن ثروتمند
<